Az ideális szolgáltató kiválasztása

Hogyan válasszuk ki az ideális szolgáltatót?
Amikor elkezditek szervezni az esküvőt az első dolog ami körvonalazódik bennetek, hogy milyen esküvőt szeretnétek, mire lesz szükségetek hozzá, és hogy kb mennyit szeretnétek rászánni.
Ez utóbbi a szervezés alatt sokszor átértékelődik majd bennetek, de ne csüggedjetek, ez egy vele járó dolog.
Biztos sok fórumon olvastátok már, hogy ideális ha esküvőtöket 12-18 hónap alatt szervezitek meg. Mi is hallottunk már nagyon jól sikerült, 3 hónap alatt megszervezett esküvőről, de ehhez egyrészt nagyon nagy szerencse is kell, másrészről iszonyat nagy elfogadás/nyitottság => pont úgy lesz jó, ahogy.

De mi most térjünk vissza a 12-18 hónaphoz – de mit kell ennyi ideig szervezni egy esküvőn? – kérdezheted! Az első egy hónapban kezdjetek el a neten böngészni, utána olvasni, sok blogot, sok fórumot megnézni. Ez alapján körvonalazódik bennetek, hogy ti milyen esküvőt szeretnétek! Milyen stílus áll hozzátok a legközelebb. Ha ez megvan, akkor nézzétek meg a különböző szolgáltatók referencia anyagait, és kérjétek be az árajánlatokat!

Ez életetek egyik legfontosabb napja, fontos, hogy a szolgáltatói oldalról is olyan emberek vegyenek körbe, akikkel egy hullámhosszon vagytok, és akinek a munkája olyan amit ti kerestek.

Előfordul, hogy a számotokra legideálisabb szolgáltató egy kicsivel többe kerül, mint amennyit eredetileg szeretettek volna rá szánni. Ilyenkor vagy megörültök, hogy még van bő egy évetek az esküvőig, addig össze tudjátok rá spórolni a különbözetet, vagy ha úgy érzitek ennyit tényleg nem szeretnétek rá szánni, akkor el kell engedni teljesen, és tovább kell keresni!
De jól gondoljátok meg, hogy mennyit engedtek az igényeitekből. Néha megéri kicsit többet spórolni és azt a szolgáltatót választani aki tényleg tetszik.
(Minden évben felkeres minket is 2-3 feleség, hogy sajnos olcsóbb videóst választottak, tudunk-e segíteni. Valamit lehet vágással javítani, de sose lesz olyan, mintha eleve mi vettük volna fel)

Ha a referenciái és az árai tetszenek, de a személyiségével nem tudsz azonosulni, akkor is tovább kell keresned => volt már rá példa, hogy nem az a szolgáltató jött el az adott esküvőre, akit a megbeszélés alatt a pár említett. Mikor utólag kérdeztük, azt mondták, hogy az egyeztetések alatt úgy érezték, hogy nem ő a tökéletes, és inkább váltottak, de nem bánták meg.

A megfelelő megrendelő-szolgáltató viszony a mi oldalunkról is  nagyon fontos, így előfordul (persze ritkán), hogy egy szolgáltató lép vissza a szerződés lehetőségétől (fontos, hogy a lehetőségtől, tehát még a szerződéskötés előtt). Előfordul, hogy a megbeszélés alatt az elmondottak alapján nem Ő az akit kerestek, ő nem erre a stílusra specializálódott. Ez, bár lehet rosszul esik nektek, de nem szabad a szívetekre venni, inkább örülni kell, hogy nem ugrottatok bele egy rossz szerződésbe, hisz valahol még vár rátok az “igazi”. :)

Még egy fontos dolog: ez ugyan egy apróság, de még is jobban esik nekünk ha olyan levelet kapunk, ami úgy kezdődik, hogy “Kedves Mónika!”, és nem úgy hogy “Kedves Videós / Filmes / Cég!”

Szóval kedves ifjú pár, ha szeretnétek, hogy a Nagy Nap pont olyan legyen amilyet szeretnétek:
– Ne kapkodjatok el SEMMIT!
– 12-18 hónap szervezési időt szánjatok rá!
– Bátran újra lehet gondolni az eredeti tervet!
– Nézzetek meg sok blogot, referencia anyagot!
– Találkozzatok több szolgáltatóval is egy-egy területről!
– Ne csak az árat nézzétek
– Ne csak a minőséget nézzétek – hanem az embert is mögötte!

Kíváncsi vagy mi az amiben mi vagyunk erősek?

 

A történetmesélős szerkesztésben:

Iza és Krisztián esküvője a mesebeli Prónay Kastélyban volt!

 

Ha bővebben szeretnél olvasni rólunk és munkásságunkról, akkor kattints ide! :)